weekend..

Min helg har varit helt okej, de är så skönt att vara ledig på helgerna. Jag önskade att jag alltid var det. Jag hoppas de kommer kännas bättre med de nya arbetstiderna.

Och för hoppningsvis så kommer ja bli klar med min Nagelutbildning snart och vid månadskiftet får vi reda på om Johan får en lägenhet inne istan. Då de blir lättare för mig att åka ner och prov jobba på jobb som jag har sökt! Sedan blir de lättare att sälja lägenheten som jag har nu. :)

Ang bilderna från grillningen så kom aldrig de inlägget upp här. Jag får visa denna bild på älsklingen vid grillen ist :) Det var super duper gott!



Min älskade man! :) Idag åkte han hem till Jönkan igen. Känns lite jobbigt men idag blev de inga tårar, de va skönt, men de gör ju fortfarande ont i själen att åka ifrån varandra. Men han kommer hem om ett par dagar igen, över påsk! Skönt! Jag älskar dig darling!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0