3 nagel tjejer!

I Onsdags (igår) hade jag 3 stycken nagel tjejer hos mig. De var super skoj! Allt gick jätte bra och alla blev nöjda med slutresultatet :) Här kommer en bild på dessa tre tjejer!

Första kunden ja hade var Stina, hon ville köra på de klassiska, vitt. Men ja tror hon var lite sugen på att ta en annan färg först men de blev de vita.

Elvira stod näst på tur. Hon hade dom lortaste naglarna ja har gjort på. och de gick jätte bra. Hennes gjorde ja inte alls långa. För att hon inte skulle tycka de blev för jobbigt. De blev jätte fint!

Dagens sista kund denna dag var Amanda som också ville ha vitt! :) Men alla tre vart jätte bra! Hoppas ni gillar era nya naglar! :)



Kommentarer
Fanny

Ska jag absolut göra vet du!

Hoppas du hinner bli frisk till helgen så du också kan njuta lite.

Vet du vad jag tycker?! Att vi ska styra en lunchdejt någon dag? What du you think?

Vi verkar ju ha en hel del gemensamt och massor att prata om:)

Puss&Kram

2010-05-06 @ 22:49:56
URL: http://fanniiiii.blogg.se/
Fanny

Då gör vi det :) Får passa in en dag här snart!

PUSS

2010-05-06 @ 23:41:08
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0