De håller i sig!

Än har jag inte gett mig. Vädret var dåligt idag och då faller man tillbaka och intalar sig att man kan hoppa över en dag. Men icke i mitt fall nu är de all in i alla väder! Idag blev de en PW med lite spurter + en liten spring tur sista biten hem. De var skönt!

Ni som inte vet, ja skall börja köra hemma träning. Jag har blivit så anti gym. Så jag kommer göra mkt övningar här hemma blandning med promenader osv. Jag tränade konstant förut. Kunde ja o tog mig tiden så kunde de bli uppåt mot en 5 - 7 gånger i veckan. Sedan slocknade all glöd o jag la av. Vad som berodde på de vet jag inte helt hundra men, inget jag skall ta upp här. Men nu håller min glöd på att ta sig. Jag blir mer och mer inställd på att köra igång! :)

Så nu är jag på G !

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0