Last night!

Gårkvällen var kanon! Mkt dricka, godmat, roligt folk, och skönt väder. Kan ju inte bli bättre! ;) Jag tog inte sådär jätte mkt bilder, men nått kort skall ni ändå få se senare sen.  Grattis Hanna ännu en gång, och ja hoppas du hade de skoj! :)

De blev statt igår. Helt okej, men de var V-A-R-M-T!!! Träffade jätte mkt folk som ja inte har sett på jätte länge sedan, hur skoj som helst! :)

Efter statt blev de såklart Viking och pizza:P haha Varför är de så gott när man ska gå hem för?? haha AHM! Ja o Annelie och virre gick hemmåt till mig, dom väntade så snällt på skjuts hem till dom :) Snällt. Ja somnade på stutts. Vaknade med en förbaskad huvudvärk kan ja lova. HUA! Men en ipren o sedan sova igen så :P hehe

De har märkts väldigt väl här på bloggen att ja inte har varit sådär jätte aktiv, läsarna minskar. Men nu är jag på G igen :)

Nu skall ja dock softa en stund till, sedan dusch o sedan bakis mat med kära Fanny! :) Härliga söndag.

Puss o kram!


Kommentarer
Hanna

Tack för att du/ni kom! Jag hade jättekul! Allt godis och frukten satt finfint dagen efter vill jag lova! puss på dig!

2010-05-24 @ 18:37:01
Fanny

mä mig? :D

2010-05-24 @ 23:25:52
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0