Min egna myskväll!

Idag kom de aldrig några tjejer hem till mig på myskväll. Tråkigt! Men men, jag tände ljus, skar upp färsk annanas, och tog fram en iskall cola:) Så de blev mys för mig själv. De hade självklart kommit ut nya avsnitt utav The hills och The city :) Jag är helt såld på dessa serier! Någon mer än jag som är det?

Ikväll har jag pluggat en hel del, och tror att när jag ser frågorna så kommer jag nog fixa de, men är lite mer nervös för de muntliga och det praktiska provet! Jag ska fixa detta, Jossan du måste puscha mig på provdagen! Nu sätter vi detta! ;) För nu vill ja ha upp mitt diplom på väggen bredvid mitt gesällbrev! Så fint de kommer bli! Jag skall fixa en supersnygg ram till det också, good damn im good! Eller hur? haha ibland så! :P

Just nu går mina minuter sååå sakta. Ja önska klockan var typ 02 eller nått. Men icke den skall allt sega fram tills ja ska lägga mig. Imorgon skall jag ner till badhuset en sväng. Det stod något om at de skulle vara något där nere om att Ulrika Knape skall träna några Tv, och radio personer. De ska bli kul. Självklart kommer det bilder på det.

Sedan har jag fått en fråga om att visa hur jag bor :) Så det skall ni få se i helgen. Jag skall bara städa upp lite här hemma, de är dammigt efter dom bytte våran dörr. Så hallen är tom på grejer, och allt står här inne i tv-rummet. Inte så mysigt kanske. Men lägenheten lyftes lite grann när vi fick våran nya dörr. Hallen blev lite större kändes det som. Så de skall ni allt få se :)

  

Ge mig sommar och sol nu! ♥



Kommentarer
Fanny

Ååååh vad sugen jag blev på att åka utomlands nu då! drar vi imorgon eller? ;)

2010-05-13 @ 12:53:15
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0