Work work work

Ja jag har nu inte sådär jätte många timmar kvar på mitt jobb, bara typ 3 timmar. Jag bara längtar ihjäl mig tills ja får komma hem och sova, jag ska verkligen försöka sova såå länge jag bara kan. Hoppas syrran sover minst lika länge som mig! Efter vi har vaknat blir de frulle ihop, sedan blir de chill tills vi skall käka på kvällningen. Då har jag planerat att göra en kyckling gryta med band-pasta. De kmr bli suveränt!  :)

Haha jag fick ett roligt samtal från någon konstig kvinna/dam. Haha hon mumlade något om att ni inte ska läga er i, i (hennes) mitt liv och så vidare. Ja asså till den hon pratade med, hon hade nog ringt upp mig utav misstag. haha men de var roligt att lyssna.

Nu blir de att plugga lite till och sedan om någon timma börja förbereda frukosten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0