Jkp!

Hejsan!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Mkt har hänt, mkt roligt har hänt!

The big news is, jag ska bli Jönköpings bo!! :D Ja ni läste rätt. Vi har fått en jätte fin tvåa nära stan! Kan fasen inte bli bättre! Jag är såå himla glad, de går inte att beskriva. :) ♥

Igår åkte ja ner hit till jkp. Älsklingen mötte upp mig på stationen. Jag fick byta om där, ah fast bara tröja, för ja skulle med tillbaka till Harrys som han och hans klasskamrater satt där. Det var jätte trevligt! Jag har nog inte skrattat o lett så mkt på hur länge som helt. Ja har nästan träningsverk i käkarna. haha

Nu Blir de en mysig frulle, och sedan efter de bär de av mot ikea ;) huuur roligt som helst!

Hehe gud ja är så himla sprallig, har så mkt spring i bena eller nått. Ja är lycklig. Så glad. Så himla förväntansfull. VI SKA FLYTTA TILL EN TVÅA! ja fattar nog inte riktigt! haha Bilder får ni se senare. De är ju några månader kvar ;)

Sedan vill ja säga, Grattis Mariah på din 19 års dag! Hoppas ni får en kanon trevlig kväll! :) PUSS!

Ha en jätte trevlig alla helgona!

Puss&Kram!


Kommentarer
annelie

grattis så jätte mycket! :)

kommer dock sakna dig här hemma :/

puss puss

2010-11-06 @ 17:25:09
URL: http://annlii.blogg.se/
malin

Grattis vad roligt:) Följ din dröm.. det är inte många som vågar ta steget och sitter sen o grubblar över, varför man aldrig gjorde det!

Det kommer säkert bli jätte bra!

2010-11-07 @ 20:01:26
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0