Fredag- ledig helg!

Ja fasen va gött det ska bli med en ledig helg. Dock hade jag allra helst varit nere i Jönköping hos älsklingen. Men de gick inte denna helg. Vi syns snart och jag längtar redan jätte mycket!

Idag fredag jobbade jag över lite på jobbet. Sedan vart det lite fredags-idol-mys hemma hos Veronica :) Alltid så mysigt att tillbringa kvällen med någon och att slippa äta själv är ju guld värt!

Imorgon lördag är det fullspäckat schema, vilket jag inte hade tänkt att ja skulle ha. Men får skylla mig själv när jag bara drar ut på att städa och så här. Imorgon eftermiddag/kväll kommer det 3 tjejer hem till mig på lite snacks-kväll. Det kommer finnas lite snittar, kex, 'gyttar', lite tomat och löksallad med feta ost, vindruvor, ölkorv ost tärningar, körsbärstomater, ja lite sådär smått och gott:) Sedan lite att dricka till blir det såklart! Nu hade jag gärna fått upp mitt bar bord i köket! Men vad gör det, jag har våran sköna soffa. ;) hihi

Senare på lördagen är det väl tänkt att vi skall knalla ner till Nightshift och det är våran premiär där. Så vi får se om det blir en hiss eller diss! Vad tror ni?

Jag har fortfarande lite beslutsångest vad jag ska ha på mig upptill. Jag har en svart hög-glansig kjol och sedan en spetts tröja, men skall ja ha ett linne inunder, eller som andra bara en svart bh? Själv kan ja tycka det är råååsnyggt på andra men på mig känns det bara lite sådär 'billigt-hor-aktigt' ut. (ursäkta språket)

Så vad tycker ni?  Spetts tröja med bh or Spetts tröja med linne????


Kommentarer
Andrea

kör med bara bh under tycker jag :)

2010-10-09 @ 11:56:48
URL: http://andreahansson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0