Kvällsmys!



Nu sitter ja i soffan och har tänt upp massa ljus i lägenheten. Det är så kallt och jag är jätte frusen utav mig plus att det är mysigt med mycket ljus, jag älskar ljus! Sedan så har jag laddat upp med cola till Paradise Hotel som börjar halv åtta. Jag tror jag har gått och blivit beroende utav cola, suck men så sant. :) hehe

Jag fick mina gudomliga sköna sockar utav min underbara mormor. Jag bara älskar dem och dom värmer så himla mkt! fick order utav henne att jag skall tvätta dom i 30grader och sedan när dom är utslitna så är de bara att säga till. Då får jag ett par nya! Hur bra som helst, TACK!



Sedan så står ju pappersrullen nära till hands, jag har gått och blivit förkyld. Denna gång tror jag att det är älsklingen som ligger bakom det, men det gör inte mig något alls. Så många goa pussar och mysiga kvällar vi har haft nu så gör det inte mig något! :)


Sedan vill jag bara skänka en tanke och säga tack till Johans farmor. Du är en helt underbar farmor. Det var verkligen jätte fint idag. Vila i frid ♥



Kommentarer
marlén

Tack så mycket gumman.

Vi ses på lördag..längtar som tusan!

Pusss å kraaaam

2010-10-20 @ 23:04:26
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0