Allt&inget, svart&vitt, peppar&salt...

Varför denna rubrik tänker ni?

Ja vem kan ha ett ärligt svar på den frågan? Inte jag. Detta inlägg är ett inlägg som jag inte vet vad de ska handla om direkt men de är tankar och funderingar kring allt&inget.

Vill tacka er som så snällt har skrivit till mig ang lägenheter i Jönköping. Det betyder massor för mig, verkligen! Jag känner att nu är jag verkligen mogen, redo om man nu ska välja dessa ord, för att flytta mig neråt. Ni får besked hur det går med ett jobb antingen om precis en vecka idag. Jag håller mina tummar så hårt att jag skulle kunna bryta utav dem.

När det väl händer kommer allt gå väldigt fort har jag en kännsla utav, vilket är det jag vill. Jag vill inget hellre än att få bo tillsammans med min J igen på heltid. Det är något vi båda har längtat och längtar fruktansvärt mycket efter!

Jag har tillbringat denna helg tillsammans med min familj samt att varit iväg och jobbat. Mamma, pappa och min lillasyster, Gud vad jag älskar er min familj, de finns inget bättre än att få komma hem till er!

Och nu då, det blev bara tomt. Vart tog alla mina ord vägen? Allt jag skulle skriva? Det kommer väl förr eller senare :)

Sov gott!♥


Kommentarer
mami

alltid lika roligt att ha dig hemma vet du...mys!!!

2010-09-20 @ 19:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0