Min helg i Jönköping.

Min helg nere hos älsklingen var som pricken över i:et. Helt underbar, perfekt! Men mindre perfekt och rena helvete när ja skulle åka hem. Ursäkta mina uttryck. Men jag gillar inte att säga hejdå till honom och absolut inte när ja ska åka ifrån Jönköping. Jag gillar Jönköping jätte mkt. Det får mig att koppla av, jag blir lugn, får en massa energi. Så snart kommer jag och älkslingen bo tillsammans där nere. UNDERBART!

Vi var och tittade på bio. Vilket var en negativ upplevelse. Jag gillar annars att gå på bio det är mysigt. Denna gång fick mig att ha en annan uppfattning. Jag ska aldrig mer någonsin gå på bio! Bion skulle börja vid 18.00 vilket vi trodde. Reklamen började cirka 5 minuter i 18. Sedan höll den j*vla reklamen på till cirka kvart över tjugoöver 18. Men VA? Man går väl på bio för att slippa all dessa reklamer som blir? Äh inte nog med de, så tändes salongen upp mitt i filmen och sedan stängdes filmen av. Har dem pauser på biosalongerna nu förtiden? Ja jag vart så irriterad så jag var nära på att gå hem!! Sedan började filmen men utan ljud.. hu? vad fasen blir det... efter mkt om och men så vart de ljud och ljuset försvann. TUR! Vi fick för detta elände en ny biljett vilket ja tyckte va bra! Annars hade ja aldrig med i mitt liv satt min fot där inne igen!

Sedan vart de mest lungt och myspys! :) ja älskar verkligen att åka ner till min J! ♥

Hur var eran helg?:)


Kommentarer
Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Va roligt att du gillar Jönköping, min gamla hemstad :-D Jobbigt det där med bion!!

2010-10-04 @ 18:16:37
URL: http://MariaMelle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0