Tisdag - Jobb-check!

Jobbet är avklarat för dagen! Skönt att sluta lite tidigare, men blir ändå stressad över att inte pengarna ska räcka. Men men.

Jag har diskat lite och plockat lite gran, och nu har jag slagit mig ner i soffan. Idag blir det inte så mkt mer gjort för min del känner jag. Jag bör kanske åka och byta våran termometer, men känner att jag inte direkt har någon ork, utan det får bli imorgon.

Jag måste ner och boka tvätt tid, undrar om jag ska ta den tidiga tiden på fredag då jag är ledig. Jag får kika på vad som är ledigt.

Idag börjar jag med dieten, och hittils går det bra, men som en vän skrev på sin blogg ang hennes godisförbud, man blir nog mer sugen när man vet att man INTE får. Men så är de ju alltid kan jag tycka. Just nu vill jag bara häva i mig allt godis som finns i påskägget samt att bara äta upp allt som vi ska låta bli med!

Idag på jobbet fick jag äta kött sallad och en bea-sås. Den var egengjort och inte köpt! ;) Det var gott! Ikväll blir det fläskfile och en god fetaost sallad och någon god fet sås till det ;D


Kommentarer
annelie

vad ska du låta bli med att äta? puss

2011-04-27 @ 23:20:40
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0