Long ago, much has happened!

Var någonstans ska jag börja? Behöver jag säga allt? ;D Nej det behöver jag faktiskt inte göra. Jag vet att vissa har väntat på uppdateringar. Vissa kanske inte har gjort de? ;) Vad vet jag. Alla ni hundratals läsare säger inget :) Men kul att några har ialla fall tagit sig tid att skriva hej! De uppskattas mycket! Keep it going! ;)

Ja, så vad har jag gjort. Jag har jobbat och jobbat och åter igen jobbat. Mycket av den tid jag har fått över (om det nu har funnits tid över till annat) har jag tillbringat med mylove och vänner. Har därför inte suttit vid datorn då. :) Jobbet i studion har varit jätte kul den senaste tiden. Det har inte varit så mycket men när det väl har varit något så har det varit tipp topp! My dream job! Bilder får ni i ett annat inlägg ;)

I lördags hade vi kräfskiva här med goda vänner. Det var super duper skoj. De måste verkligen bli fler sådana kvällar tycker jag! :) Vart hamnar vi nästa gång? Någon som tar tag i nästa dejt/party/middag!? ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0