Varför ska jag när ingen annan ?!

Det finns massor jag skulle kunna skriva utifrån den frågan/meningen. Men jag väljer att inte skriva något. Jag talar i gåtor istället.

Varför skall jag bry mig när ingen annan gör det? Varför ska jag rätta mig efter andra när ingen kan rätta sig efter mig? Varför ska jag plocka efter andra när ingen plockar efter mig? Varför ska jag jämnt göra saker?! Varför blir det ett jädra ljud närja inte gör rätt saker? När jag gör si och när jag gör så? Men ta er en funderare och titta och tänk på er själva? Hur gör ni? Vad gör ni ?

Jag har nu bott här i 7 månader. Jag har lärt mig så otroligt mycket. Mycket om mig själv. Hittat mig själv. Vet vad jag vill i mitt liv. Jag har lärt mig att klara mig själv utan mamma och pappa. Jag har lärt mig att älska det man har, älska livet :) Jaghar hittat så fantastiska vänner här. Vänner som jag aldrig trodde jag skulle hitta! Jag är lycklig lottad!

Jag är glad och väldigt lycklig i den jag är och vad jag har här! Jag ångrar absolut inte att jag flyttat hit. <3


(bild lånad från http://andreasochlina.se/fotoblogg/)



Kommentarer
linda

jagälskardig <3

2011-08-18 @ 21:52:24
Veronica

Är du arg på mej?

2011-08-19 @ 20:27:19
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Veronica

Vilken tur :)

Ska kolla upp en helg jag kan komma ner så fort det bara går!!

Behöver en dos av en underbar VÄN!!!



<3

2011-08-19 @ 21:17:16
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Papi

Du har gjort helt rätt !

Missförstå mej rätt när jag säger:

Kom inte tillbaka till karlskoga. Livet är så mycket mer

Visst man kan alltid komma tillbaka till sina rötter, vi finns här. Men planeten jorden är så stor, så stor. Utforska !

Älskar dej min unge <3

// Pappa

2011-09-03 @ 20:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0