Fredag den 2 december!

Idag är det andra december och det är fortfarande ingen snö här i Jönköping. Lite tråkigt men det kommer nog snart, bara det är snö på Jul & Nyår så är jag helt klart nöjd! :)

Jag har jobbat idag, blev någon timma mer än beräknat, men det gjorde mig inget alls. Åkte hem och slängde mig i sängen i någon timma. Det var skönt, och det är det som får mig att slappna av just nu faktiskt. Där kan jag inte bestämma var tankarna flyger iväg. Annars har jag plockat undan lite och gjort lite mysigt här hemma med massa tända ljus. Har även på julradio♥ Det är väl det bästa när det är jultider. :)

Det känns som att jag är ledig denna helg men så är inte fallet. Jag har åtta dagar kvar tills jag har en ledig dag. Men det är lungt för jag är inte "jobb" trött. Det känns bäst att jobba mycket just nu så jag slipper vara hemma och vara ledig och varva ner för det känner jag att de klarar jag inte av.  

Fick ett rart sms utav en arbetskollega igår. Hon frågade hur det var med mig egentligen, hon tyckte att jag har sett väldigt trött och sliten ut på den senaste tiden. Jag tycker inte om när det syns på mig att jag mår dåligt. När det väl syns att jag mår dåligt så mår jag verkligen dåligt. Jag mår bara sämre utav att folk ser att jag mår dåligt. För detta är verkigen inte jag. Jag ska vara ne glad och pigg tjej som skrattar och ler!

Nu ska jag lämna datorn och umgås med mylove och hans klasskompis och hand tjej med dotter :) MYS♥
Ha det bra.


Kommentarer
Shelly

Ska du inte titta på Idol också! MOA

2011-12-02 @ 19:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0