i min brevlåda

Idag när jag skulle åka ner till studion för att jobba ett litet pass så kollade jag i våran brevlåda, skulle se om vi fått någon post. Iom att posten kommer runt 13.00 så hade det inte kommit något när jag slutade jobbet (inte för att jag förväntade mig något men). Så när jag öppnade så låg det 3 st paket. Jaf stängde fort som attans och cyklade ner till stan för att jobba och sedan få sluta för att kolla vem det var ifrån. Det gick så himla lätt att cykla ner till stan efter det. Det var länge sedan de var lätt att cykla någonstans :) Det var en härlig kännsla att cykla med ett stort leende på läpparna!

Det var paket från min älskade syster! Från mylove's mamma, pappa och hans farmor. Dom är väl för underbara! Det värmde mitt lilla hjärta så otroligt mycket! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0