Lovly Flowers

Fick dessa underbart fina blommorna utav mina föräldrar på min födelsedag.
Jag har aldrig fått en finare bukett i hela mitt liv.



I bakgrunden syns även den fina tomten jag fick utav mina svärföräldrar och dom små söta änglarna som myloves farmor skickade till mig. Underbara ni!

Fick även två fina rosor utav min fina vän Emma, tusen tack! En fin box med roliga grejer utav min fina vän Sanna! :) go du är! En ram med ett kort på mig och systeryster fick jag av min syster, och en fin magnet att sätta på kylen. De fick mig att få tårar i ögonen när jag öppnade ditt paket! :) 
Ett hjärta, en kram fick jag utan fina Annelie!
MASSA KÄRLEK TILL ER!



Kommentarer
Emma

Massa kärlek till dig Sarah! Blommar var det minsta jag kunde göra!:)

2011-12-11 @ 21:43:23
URL: http://emmabacklander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0