vissa dagar bättre än andra

Det är bara så att vissa dagar är bättre än andra. Igår när jag vaknade så trodde jag att det skulle bli en toppen dag. Jätte mycket att göra i studion och jag var jätte taggad. Men när jag vaknade och insåg att HAE hade hälsat på så vart det en bad-day.. Visst jobbet gick jätte bra men jag var mest irriterad och ledsen, inombords såklart. Att det snart var ett år sedan jag hade detta besvär i ögonen. Jag vet att jag får leva med detta. Men snälla för guds skull kom någon annan stans än i ansiktet! Jag kan ta den smärtan och allt vad som innebär med det men inte i ansiktet! Jag ber till dig gud!

Idag är det en bra dag. Jag är ledig och har massa punkter att pricka av på listan. Men listan är lång så jag får försöka hinna med så mycket jag kan idag. :) Jag ska göra lite mer knäck idag och jag hoppas dom blir lite mjukare än dom förra haha! Sedan var ja sugen på att baka mockarutor men den iden får jag nog lägga ner ganska fort igen. För de finns andra saker som är viktigare att få ordning på än att ställa sig och baka! :P 

Inte många dagar kvar tills vi åker uppåt till våra familjer och tillbringa jul & nyår med dom. Ska bli mysigt faktiskt att få umgås med dom lite längre än bara en helg som det brukar bli. Träffa mina kära flickor ska jag också hinna med! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0