Första dagen på Elite!

Det var roligt, att få testa på något nytt. Samtidigt var de enormt mkt att ta in. Hur i hela havet skall jag kunna lära mig allt, visst att städa rummen de klarar ja nog galant, men vart allt finns? Vart man går till vad osv. Men jag skall gå med en tjej som heter Susanne så hon fr lära mig allt :)

Annars idag blir de att bära upp grejer på vinden. Åka till Jysk för att köpa en spegel. Få ordning i hallen, samt upp med hyller och fixa sladdar :) Sedan sist men inte minst, så skall vi ta oss till gymmet idag :)

Vi höres senare sen kanske, om ja hinner! Imorgon blir de jobb igen, och skall vara på Elite vid senast 8.45.

Hoppas eran tisdag har varit bra!
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0