Good & Bad!

Ja natten har varit mkt dålig... Vaknade till och från helt svettig, feber?! eftersom mina bihålor inte är rena så att säga så andades ja bara genom munnen. Ja ni kan ju tänka er hur de blir. TORRT! De är vidirgt, att få som en slemmig hinna sedan när man blöter upp de med vatten. blä! Näää usch! Men nu när jag vaknade vid 10.17 så borstade jag tänderna och snöt mig. och vipps så kan jag andas genom näsan, helt underbart! Jag känner mig mkt piggare men fortfarande inte bra.

Nu till de bättre :) Ställde mig på vågen nyss och den visade -2kilo! jippie! Vad har jag gjort för att gå ner dem då? Jo ingenting :D haha eller jo jag har väl gått en hel del på jobbet, sprungit i trapport och virvlat runt som en virvelvind när jag städar haha! Jag och my love har ju gjort upp en deal. Så går vi ner X-antal kilo så kommer vi ta en resa i sommar :) Så fort jag&han blir friska ska vi skriva in oss på ett gym. Ska bli skoj som få! :) Jag är taggad!

Idag skall jag fixa lite här hemma och få ordning i hallen. Men först frukost! :) jumie!

Vi höres senare lovers!
PUSS!


Kommentarer
annelie

tack, köpte vitrinskåpet på ikea :D

2011-02-23 @ 18:52:25
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0