Grattis till mig!

Idag var jag på en arbetsintervju på ett hotell här i Jönköping. Det gick precis som jag ville, jag fick jobbet! Det kommer bli så oroligt roligt, så skoj att testa ännu en ny grej. Jag har jobbat inom hotell förut, men då var det redeption och natt jobb. Nu är de ett städjobb. Tråkigt tycker ni, men inte jag!



Det är ett ganska tort hotell, och så himla fint! Personalen som jag pratade med var trevliga och glada. Så detta kommer nog bli super skoj.



Visst ser det trevlig/fint ut utifrån? :) Denna alla ♥-ans dag skall vi fira. Det kunde inte bli så mkt bättre dag faktiskt. Vi har handlat god mat som vi skall fixa iordning ikväll. Vi har lämnat iväg nycklarna till J's studentrum. Nu har vi bara lite att fixa här i lägenheten. :) Skulle iväg till gymmet idag, men det blir en visit dit imorgon istället :)

Hur har eran alla ♥-ans dg sett ut hittils? :)



Kommentarer
Veronica

Japps det är den =)

2011-02-14 @ 21:24:45
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Madde S

Grattis till jobbet gumman!

2011-02-15 @ 05:17:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0