Härliga fredag!

Ja idag har det varit en jätte härlig dag. Solen har lyst upp men det har varit isande kyla idag, brr!

Jobbet idag har gått bra, och dom släpper min 'fri' (som dom säger) på måndag. Känns spännande men ändå väldigt nervöst! Men dehär fixar jag galant tror jag. Vi har ju telefoner på oss så de är väl bara att ringa de andra tjejerna, killen om det är något :) Jag har nog haft en väldans tur som har fått gått med Sussi, hon är jätte trevlig och hon kan verkligen sin grej. Har man jobbat där i 8år så kan man nog sin grej :) Fick beröm idag så de kändes väldigt skönt! Det känns alltid bättre när man får beröm ist för att man inte säger något alls. Visst de är bra att man säger till om man har missat något, men de har flytigt på bra nu denna vecka tycker jag. Bara att hoppas att framtiden blir likadan!

Annars denna fredag har vi gått en promenix till stan, och till högskolan, J skulle fixa något arbete. Sedan gick vi hem igen. Käkat tacos har vi gjort nu ikväll också. Smarrigt värre ;) Annars fick ja ett städ sug, om man nu kan få de efter ett X-antal städ på jobbet haha! Men så fint de blev här hemma. :) Blev även bjuden hem till Andrea idag på film kväll. Men så typiskt att denna snälla tjej alltid skall fråga när ja har andra saker planerat, men en fika på söndag blir det ialla fall! :) Ska bli skoj att träffa henne igen!

Imorgon får vi folk hit så de var bäst att fixa undan lite, men blir att fixa mer imorgon. Ställa upp saker på vinden och sådär :) Jag ser fram emot morgondagen! :)

Hur har eran fredag varit? ♥


Kommentarer
Anonym

Du är ju bäst!!! du kommer att klara det galant!

Tacos här med:-) kram

2011-02-18 @ 22:01:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0