Måndag, ny vecka!

Ja som alla brukar skriva, Måndag, ny vecka och nya möjligheter.

Jag har varit sjuk och haft en svullnader i ögonen. Det är väl typiskt. Men inget jag kan direkt styra över. Bara att leva med det. Ibland är de sjukt jobbigt och så himla frusterande. Det gör mig jätte ledsen. Idag har de inte varit skoj, jag tycker att de förstör, de gör mig ledsen. Jag vill inte var ledsen. Så nej usch!

Annars håller jag på med våra lådor, städar och söker jobb. Det går bra, det går frammåt iaf. Jag har en arbetsintervju bokad på måndag, på alla ♥-ansdag :) Hoppas de ger tur!

Nu blir de fila n aglarna och sedan gå upp på vinden med lite lådor :) Vad gör ni idag?

PUSS!


Kommentarer
Alexandra

Åh va kul, vart ska du gå på arbetsintervju? :)

2011-02-07 @ 16:28:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Alexandra

va roligt :D håller tummarna för dig.

2011-02-07 @ 16:34:52
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0