Tisdag

Idag är de en vecka sedan jag flytta hit. Tiden går fort kan ja säga. Men de är väl för att man har haft så mkt att göra kanske så man inte tänker på att dagarna går så otroligt fort.

Jag är fortfarande förkyld, och jag känner att hals ontet kommer tillbaka. blä! Men de är bara att dricka vatten och vila :) Det är inte ofta ja blir såhär dålig som ja har varit. Det är jag väldigt glad över faktiskt! peppar peppar.

I helgen blev jag bjuden på fest. De gjorde min dag till de bättre. :) De värmer så mkt när någon frågar om ja vill hänga med dit och dit, speciellt nu när ja inte känner till staden :) Men vi får se, blir jag kvar här istan så följer jag med dom ut, annars så åker jag hem till Karlskoga. De kan också kännas bra att få åka hem och hälsa på, iom att sedan kommer jag köra igång och jobba. Jag vet inte hur mkt ja kommer jobba osv så har ingen aning om när ja kommer kunna åka ''hem'' igen.

Ne nu ska man kanske ta sig i kragen och slänga in sig i duschen :P Så man får något gjort här! haha
Idag blir de en fika på stan med Ida. Henne har jag aldrig träffat, så det ska bli hur skoj som helst att träffa någon ny kompis :)

Ni får ha de så bra så höres vi!
PUSS!


Kommentarer
emelie

svar - först lite vår - vill höra fåglarna kvittra doften och vårjackan åka på. mums. sen får sommarn gärna besöka oss :)

2011-02-08 @ 10:44:31
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0