Torsdag!

Nu är det torsdag och de är full rulle även idag. Igår blev de ikea, vilket ja inte trodde att de skulle bli :) Såå himla skoj! Vi köpte två nya möbler och sedan lite smått och gått. Vi köppte även en ny matta som jag hoppas kommer passa bra i V-rummet! :)

Inatt frös jag som jag vet inte vad, men inte så konstigt att någon utav oss råkat stänga av elementet. haha typiskt! :P Men de kanske är dagt att sätta lite fart, en snickare kommer hit idag med för at sätta upp ett badrumsskåp och fixa till en list. Så de bör nog komma bort en del grejer från den väggen då, just nu är den täkt av flyttlådor med kläder. Så nu kavalar ja upp ärmarna och tar mig an att skruva ihop 6 lådor!

Jag tar lite bilder så kommer ni kanske få se före och efter om ett tag då allt är på plats :) Skoj!!

Vad gör ni idag då?:)

PUSS!


Kommentarer
Jeja

Tack tack :) Fin header du hadde då!

2011-02-04 @ 02:05:17
URL: http://jenniferamneklev.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0