Tränings-sug!

Sitter med lurarna i öronen och får ett enormt tränings-sug med all den musik som spelas på NRJ nu ikväll. Imorgon skall mylove och jag knalla bort till gymmet här borta och köpa kort. Ska bli så otroligt skönt att komma igång med träningen nu serigöst. Så vi ser att målet blir av, right? ;)

Att man alltid skall få tränings sug såhär sent på kvällen ? Mina ben ömmar och jag skulle inte knata iväg nu men ja känner att jag hade vela stå på en CT och köra slut på mig själv! oh i love it!

Den där Benny Benassi vet hur en ska få tränings sug som en galning. Haha


Kommentarer
Alexandra

Go Benny goooo! ;)

2011-02-27 @ 00:21:27
URL: http://aboutarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0