12&4 dagar kvar!

Idag är det 12 dagar kvar tills jag flyttar & bara 4 arbetspass kvar att göra.

Det känns skönt! :) Att blanda dagtid och nattetid vill jag inte rekomendera, kroppen känner verkligen av att de inte funkar det blir bara för mkt. Iaf för mig. Jag har varit seg, trött och irriterad under dessa snart 3 veckor som jag har jobbat dag&natt. Usch! Men i helgen gör jag mina 2 sista nätter, jag har jobbat natt på detta hotell nu i maj skulle det bli 3 år. Så de är ett tag, men ja hade nog inte klarat av att jobba mer natt, och kommer nog inte göra de framöver heller. Kroppen blir förstörd.

Idag står det klippningar och en nagelkund på schemat. Hur skoj som helst. Idag blir det Ullis tur, undra vad för snyggt vi ska hitta på idag? ;)
Igår hade jag en tjej som var och fixade till sina naglar, ni får bild under dagen eller imorgon :) Sedan imorgon ska jag fixa min barndomsväns naglar, hon är väl bra söt "- Ja jag måste ju hinna göra naglar iaf en gång innan du flyttar!" :) Det tycker jag absolut att hon ska, ni får självklart se bilder på hennes naglar :)

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska sticka iväg till jobbet! :)
Ha en kanon dag mina söta läsare!♥


Kommentarer
emelie

kul, jag är så jääkla sugen på att göra naglar. känner mej naken och sjukt tråkig utan färg & form. buhä.

2011-01-20 @ 09:41:25
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
emelie

svar / vill verkligen ha men har inte råd för tillfället :(

2011-01-20 @ 13:03:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0