Behövande/Vill ha!

Ja just nu har jag drömt mig iväg till den nya lyan igen. De börjar bli oftare nu. Ska bli riktigt roligt att inreda de nya place'et!

Detta har ja kollat på som jag är riktigt sugen på att införskaffa oss! :)

Denna byrå skall vi ha i sovrummet är de tänkt. På den kommer våran nya tv att stå på, samt lite decorationer. Självklart får ni se bilder när de är på plats :)



Samt så behöver vi ha ett till sängbord som vi har. Allt kommer gå i samma serie, vilket blir snyggast!



Sedan vill jag ha en mysig lampa i sovrummet, och har därför kikat in denna underbara sak. Jag tror den kommer bli jätte bra i sovrummet. :)


Att ha en takkrona är ju en sak som har funnits i mitt huvud länge. Så en sådan skall ja placera över mitt barbord i köket. Men den absoluta takkronan skall ju självklart vara i kristall, en tjejs drömlampa right? Men de kommer inte få hänga en sådan i mitt kök utan en sådan här har jag tänkt mig :)



Jag är en tjej som älskar att tända ljus, så denna kommer passa perfekt att ha i mitt kök! :)  

Vad tror ni om dessa saker? ♥



Kommentarer
madde

jag har en sån lampa och sånt sängbord fast i vitt och en högre sån byrå i vitt och jag älskar dom=)

2011-01-08 @ 17:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0