Last day @ work

Yes! Nu gör ja min sista dag på jobbet :) Idag har jag några få luckor så skynda att boka, ni får en värdecheck och en överraskning! ;) Hur bra som helst!

Annars idag skall jag ta bort mina naglar, ikväll kanske de blir ett svettigt pass på CT'n? Ja ska höra med Veronica om hon är sugen :)

Imorgon har jag fullt upp, de skall fixax grejer tills på lördag, jag ska tvätta upp alla kläder så de är rent tills på tisdag. Ställa iordning allt som skall packas i släpet osv.

Det är idag 5 dagar kvar o de pirrar i kroppen så fort ja änker på allt :P So exited!!! De ska bli så roligt att få flytta till ett större hem. Att flytta till något som blir vårat tillsammans :)

Ne nu måste jag kila! Vi höres ikväll godingar! PUSS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0