Min sista dag - blev inte min sista dag!

Ne, jag hoppar in och jobbar imorgon också, vilket ja ångrar när jag klev upp ur sängen idag. HUA!! Jag är såå trött, o jag fattart inte. Spelar ingen roll om jag lägger mig tidigt eller om jag lägger mig då jag brukar. Jag är lika trött då.. =/ Det är rätt mkt nu på jobbet, vilket är iof skoj. Dagarna går mkt fortare och de är mkt roligare att jobba än att stå still och inte göra nått.

Igår kom älsklingen hem en sväng, de åker till åre, eller de åkte dit i natt. Så de är snart framme eller så har de kommit fram redan och har dragit på sig skidor o bräda m.m o dragit till backarna :) ♥

Jag börjar bli lite stressad inför flytten, de är mkt som ska planeras nu. Sedan vill man hinna med att träffa vännerna innan man drar. Synd att man inte kunde dela på sig och gå till var och en, men de är svårt. Men de löser sig nog, hoppas att de flesta kommer förbi här på lördag :)

Nu måste ja fixa till mig de sista innan ja börjar jobbet. Ha en toppen dag mina vänner! PUSS!♥


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0