Sista torsdagen imorgon...

Ah imorgon gör jag min sista arbetsdag på våran familje salong. Idag packade jag ner mina nagel saker och imorgon packar jag ner mina saxar osv när ja slutar för dagen. Det är både blandade kännslor att packa ner och fixa med sakerna, men jag är mest nyfiken på att testa något annat och nytt faktiskt. Att se mig omkring i en ny stad samt nya arbetskamrater och allt vad som finns att utforska :)

Detta kommer säkert bli hur bra som helst, om en månad så har ja nog kommit igång med allt. Jag vill ha den veckan nu. För just nu är jag bara stressad utav allt. Allt som skall hinnas göras. packa ner det sista, ev fixa en släpkärra organisera lådorna som står i J's mormor och morfars hus, packa in alla lådor i släpkärran. Sedan måste jag hinna med att umgås med tjejerna, vill träffa er alla men alla går ju inte att få ihop det, tråkigt nog men jag hoppas de flesta kommer på lördag :) ♥

Igår träffade jag älsklingen en snabbis, det var verkligen behövligt. Men idag är saknaden något så enormt, varför så enormt vet jag inte, men vill bara ha han här hemma, sova tillsammans och bara få snosa på honom är guld värt. Han har det bra där uppe i Åre, backarna var fina och de har säkert sjukt roligt. De är du så värd my love. Men vi ses en snabbis på söndag och sedan så flyttar jag på tisdagen så då får vi vara tillsammans på heltid igen. Det har vi verkligen sett fram emot en längre tid nu. Och nu blir de verkligen av, känns lite overkligt faktiskt. Jag trodde inte att de skulle bli av om jag ska vara riktigt ärlig. Men min lycka och min glädje går inte att beskriva just nu! ♥

Nu ska jag nog sätta på en film och somna till. Ni får sova så gott så höres vi imorgon sötisar, PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0