Champange&Choklad♥

Igår blev det Champange&Choklad för oss brudar. Det var inte alls fel kan jag säga :) Vi njöt! Vi firade in semestern som är så efterlängtad! oho! Som alltid blir det panik till bussen, och det blev en joggingtur i våra HÖGA klackar. Ingen hitt men de gick, vi ville ju med bussen. Right? ;D Och på kom vi! pust&stön. Vi gick ner till ett ställe men kom ej in, vissa har inte åldern inne så det blev en promenad genom stan för att sedan välja rätt ställe att ta sig in på. Joggingturen resulterade att jag fick skippa mina klackar inne på utestället och skaka rumpa i mina svarta låååga tygskor. Jag kände mig inte alls lika fin som man hade gjort i de höga klackarna. Men men jag hade det så himla roligt ialla fall. Vi dansade o svettades o skrattade så mycket! Måste garanterat göras om här snart, efter semestern ? ;) All in ? ;D hehe



S.J.S ♥

Ni är underbara , så otroligt glad att jag har er!
Ni betyder massor♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0