Lördagslyx !



I lördags bjöd jag hemma min fina S på middag. Hon tog självklart med sig gott att dricka som vi hade till middagen. Till efterrätt så ser ni vad det blev. Smarrigt värre! Jag och fina S är bra på att lyxa till det ;) haha

Vi käkade och drack gott och gjorde oss sommar fräscha för att sedan ta bussen mot de andra fina brudarna. Det blev ingen buss utan vi fick åka i S's pappas leksak, hans cab. Hur festligt var inte det tro? Glida upp till festen i en cab! Det var kul!

Väl där så spelades de massa olika spel, drack gott och mycket skratt. Hör och häpna, Sarah drack vin. Jag drack vin. De är fina S fel ;) haha Kul var det! Det blev inget skaka rumpa utan vi gick runt mest och hamna på en pub som inte alls föll mig i smaken så de drog ner stämmningen för min del iaf. Så det blev hemgång efter sisodär max 15 min. Nästa gång får det bli att trippa iväg lite tidigare och in på en club och skaka rumpa till lite mer våran smak av musik och ställe framförallt ;) Right?

Men en helt klart okej kväll med dom fina! :) TACK till alla!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0