Vecka 28: mördarvecka!

Denna vecka  är min mördarvecka. Jag kommer jobba mån tis ons fre lör sön. Blandat dag & kväll. Jag får skylla mig lite själv i och med att jag kommer få semester v.30-31. ;) Så var jag tvungen att byta pass så jag fick klämma ihop de så gott de gick. Men de är absolut ingen höjdare att jobba 5-6 dagar i veckan. Vissa vet jag tänker, men vadå de är väl inte så mycket? Men jobbar man på ett hotell på ett städ så tar det fruktansvärt mycket på kroppen. Man har inte någon speciell rast. Är det fullbelagt och ditten & datten så är de kört då får man jobba på så gott de går. Ibland hinner man inte sitta ner o ta sin rast när man ska, och i vissa fall så får man ingen lunch heller. Men jag får stå ut nu de sista jobbdagarna här! För sedan ska jag njuuuuta! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0