Lägger de på is...

... ett par dagar!

Jag har ett mål och det skall jag nå. Men lägger i en extra växel efter midsommar. Vill unna mig nu goda saker i ett par dagar. Vem kan vara utan jordgubbar på en midsommar lixom ? ;) hehe INTE JAG!  När jag har nått mitt mål skall jag skaffa mig en anchors/dermal piercing.



Vissa säger att neeej fy va fult men jag struntar i vad folk säger. Jag tycker de är snyggt och de ska jag unna mig när jag har nått mitt mål. Det kommer påminna mig om de jag har gått igenom. För mig betyder det här jätte mycket. Att jag har klarat att gå ner 10 kilo är något jag trott var omöjligt. Så nu ska jag köra de sista kilona. Heja heja!!


Kommentarer
Madde S

Jag tycker lätt att du skall skaffa en sådan! Dock tror jag att det gör ont :P Vill man vara fin så får man lida pin :P

2011-06-23 @ 04:52:40
emelie

jordgubbar är ju inge farligt att äta sarah. de kan du ju äta everyday, marabou mjölkchoklad däremot - not to good.. and hey - piercingen är grymt ball!!

2011-06-24 @ 00:50:54
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0