Lite ångest!

Jag har faktiskt lite ångest. Ångest över min jobbhelg. Jag har varit ledig nu i 3 dagar vilket ja har haft fullt upp att göra på ialla fall men har en sådan jobbig jobbångest. Vet inte varför, för på lördag skall jag dubbel jobba både på hotellet och i studion. Studion är de ända jag längtar efter att få komma till. För det ska bli så skoj att få jobba nu under möhippe/förfesten!! 8-9personer skall bli så snygga och få ha det så skoj. Men styling, makeup, fotografering, tilltugg och sedan tror jag det var en tjej som skulle ha et litet homeparty. spännande ;) Men annars nä, usch. Fredag, Lördag & Söndag! men vaa? (suck)

Nu får det gärna bli tisdag, så jag får sitta på bussen hem till familjen. Jag saknar dom jätte mycket nu faktiskt. När pappa kommer och hämptar mig på stationen i Kristinehamn så ska vi åka direkt och titta på ett hus. Det ska bli kul och spännande. Efter det så skall jag få lite hårvård utav min bästa mamma. Åh vad de ska bli skönt! Få ta bort dessa toppar och få lite annat skoj i håret! LÄNGTAR!! Efter det skall jag hem och äta tillsammans med dem och bada i tunnan! Lovly♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0