long time ago

Det var ett tag sedan jag var inne här på bloggen och skrev. Jag har helt enkelt inte haft tid till den. Jag har jobbat en hel del så jag har prioriterat annat. Men skall försöka komma igång igen och dela med mig utav min vardag.

Just nu sitter jag i mina föräldrars hus i Karlskoga. Jag kom hit i tisdags kväll men åker hem till Jönköping igen nu om några timmar. Det känns skönt att få komma hem igen, saknar min darling och min säng :)

Jag har jobbat lite igår hos mamma och syrran. Jag hade 2st baltjejer som blev jätte fina i håret. Ni får bilder när jag kommer hem senare ikväll eller under helgen. Sedan har jag umgåtts mest med familjen och sedan lite utav mina vänner. Jag skulle ha vela stannat några dagar till för att hinna med allt, men som ja känner just nu så vill jag hem. Hem till Jönköping :) Hem till darling♥

Hinner inte skriva mer nu. Ska hoppa in i duschen och sedan packa det sista innan syrran kommer och hämtar mig :) Hon var så snäll och ställde upp och köra mig till bussen♥

Vi hörs, PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0