2 månader sedan!

Att det är 2 månader sedan jag tog förväl utav mina fina vänner hemma i Karlskoga för att se vad ett liv i Jönköping tillsammans med mitt hjärta hade att erbjuda.

Tiden flyger iväg men de kändes som igår vi alla var tillsammans :)


Började morgonen med ett bad i badtunnan med de bästa flickorna. Tråkigt att alla inte kom som det var tänkt. Men jag nöjde mig mer än gärna med att det var ni som kom! ♥

Sedan kom de folk, en hel del folk :) Mina bästa!


Alla flickorna♥


Annelie&Alexandra♥


Jag&Annelie♥


Kitty&Jag♥


Kitty&Emelie♥




Vi gjorde goda drinkar ♥


Sofia♥




Jag&Systeryster Alexandra♥
Saknar dig!


Det bjöds på dans, tjo o stim! Jag garvar alltid så mkt åt när denna timme är slagen, då det börjar dansas och härjas. haha Snacka om att jag saknar alla er när jag ser dessa bilder. Alla tokigheter vi har haft!

You'r always in my heart, my best friends! ♥
SAKNAR ER!



Kommentarer
annelie

sjukt rolig kväll :D

2011-03-29 @ 23:00:12
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0