En massa...

...att göra här hemma, puhu! Sedan finns det en massa jag vill få fixat. Men jag har ingen ork just nu faktiskt! 

- Tvätten är nere i källaren och jag skall strax ta mig ner och hänga den, eller så väntar jag 50 min så jag kan hänga de två maskinerna ihop i stället för att springa en gång extra.

- Disken står och bara skriker på mig, jag har vänt i dörröppningen 3 gånger nu. TA DIG I KRAGEN SARAH!! Suck!

- Ikväll skall det packas inför helgen, vad ska jag ha med mig? jag vet att ni där hemma i Kga har fått snö-oväder igen, haha stackars er ;) Tur att jag inte skall stanna länge, för här är våren typ här :) Love it♥

-
Naglarna mina ser inte så roliga ut, just nu är de mina egna och lite material på. Verkligen jätte tråkiga. Fick hem 3 färger idag som jag skall kolla om jag kan fixa till  nått snyggt i helgen kanske eller så ber jag min kära systeryster att fixa på mig :)

- Träningen ikväll blir ett CT pass. Passet med mylove igår känns i benen idag, och kommer kännas mer imorgon har jag en kännsla utav. Så därför blir det ett CT pass. Dock skall de kännas och ikväll drar jag upp tempot ett snäpp. me like!

Kanske dags att sätta igång med de som skall göras, varför skall man bara gå och dra sig ibland? :/ Aja ni får ett inlägg senare sen. Förhoppningsvis så är jag klar med de mesta på denna lista då :) Hejja mig!

POK♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0