Herregud!

Herregud vad veckorna går fort nu. Shit! Det är redan fredag imorgon. De känns härligt, vi hoppas på ett riktigt vår-väder också. Imorgon är jag ledig så de blir väl att gå upp i bra tid, knalla iväg till gymmet och köra ett pass. Sedan kanske måste ja hitta lusten att städa lägenheten. Usch. Känns nästan som att jag bara städar o städar, vilket inte är så kontsigt iom att jag gör det på jobbet. Men jag vill ha de lite rent och mysigt när det är helg!

Efter de när mylove slutar skolan skall vi iväg och handla inför helgen. Lite smått och gott :) Ska bli så gott med Cooooola! De har jag sagt till mig själv att de får jag bara unna mig på helger, samt godis. De är strikt nu! :)


Nu skall jag tappa upp ett bad åt mig, ja är på dåligt humör just nu så de blir att stänga in sig i badrummet och ha lite egentid. Tända lite ljus och bara vila ögonen & njuta!


PUSS&KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0