Jag ryser...

.. av ledsamhet, ilska, och jag blir förbannad och suckar mer än någonsin. Förr gjorde det mig så himla ledsen. Men nu knyter det sig i huvudet och jag blir mest förbannad!

Att vi människor har så svårt att tänka positivt och frammåt, att följa våra drömmar och verkligen uppnå dem. De är i mitt fall lätt, men vissa har det så svårt. Vissa är så lågt ner så de är fasen synd. Men vad ska man göra åt saken? Jo tänka frammåt och positivt och inte leta fel, inte bara se fel hela tiden. Det gör er bara så mkt sämre, ni kommer må så mkt sämre! Men saken blr inte bättre om man ser tillbaka och tänker för mkt. Ta tag i er och må bättre! Visst är man sjuk, så kanske de inte blir bra på ett tag. Men är man alltid nere så blir alla omkring också nere. Det är inge skoj att ha sådana personer runt omkring sig. Jag är en glad tjej och jag skall förbli en sådan!

Ni får tycka jag är dum i huvudet och kanske ifrågasätta er hur jag kan skriva såhär osv. Men det är hur jag känner. Visst jag har inte alltid mått bra och jag har dåliga dagar jag med. MEN jag gör ialla fall något åt det. Jag gör så att jag blir glad, gör så att jag kan ta mig dit mina mål är. Jag är nöjd med livet nu. Jag älskar de liv jag har i dagens läge.

Jag hoppas ni också gör det snart..


Kommentarer
Andrea

Åh vad härligt att höra, jag brukar få kämpa för att få folk att förstå att jag tänker så där... Jag har alltid varit superpositivt och vridit och vänt på jobbiga saker för att se något positivt med det, hatar när folk är negativa och inte kan se något bra med det som händer... Sen är det ju klart att vissa saker är jobbiga, men det betyder ju inte att man inte kan göra det bästa av situationen...

2011-03-04 @ 18:39:02
URL: http://andreahansson.se
Maud Eriksson

Vad ärlig och sann du är gumman.Kram,love you.mormor.

2011-03-04 @ 23:11:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0