Jkpg - Shopping!

Yes! Nu skall jag hoppa in i duschen och traska ner till stan för att kika på något nytt och fräscht! Det skall bli skoj att spendera lite pengar. Jag har ju kvar en massa pengar på presentkort som jag fick i julas och när jag fyllde år så de här skall bli super duper skoj! :D

Efter stan blir det hem och tvätta/städa och packa väskan för imorgon eftermiddag blir det en bilfärd hemmåt till Karlskoga. Jag skall jobba och mylove går iskolan så det blir efter det vi kommer åka.

Senare ikväll blir de ett pass på gymmet, idag blir det bara Ct. Igår körde jag och mylove ett hårt pass med benen och de känns kan jag lova idag, bävar för morgondagen på jobbet hahah!!! Men det skall kännas att man har jobbat. Jag han bara med 16 minuter på Ct igår så det blir ett pass idag på minst 30 min!

Jag är taggad ända ner till tårna!!! Nu kör vi!!!

Vi ses senare, puss&Kram♥



Kommentarer
emelie

shop til' you drop.

2011-03-09 @ 11:26:17
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0