V. 12

Nu är det vecka tolv. ny vecka nya tag. bla.bla.bla.bla.

Denna vecka skulle ja jobba tor fre och lördag, men blev inringd imorgon också, känns bra hoppas de blir fler dagar bara! Annars så måste ja leta på något annat.

Sedan har vi en massa tvätt som skall bli klar denna vecka hur ja nu skall få det att gå ihop haha!

En hel del träning skall det också få plats med, kanske petar vi in ett BP pass och chockar kroppen ;) ?
Annars blir det Ct'n för mig. i love it!♥

2 veckor kvar
tills tjejerna kommer hit, o herregud va ja längtar! Det ska bli såå skoj att ha dem här som jag längtar ihjäl mig! Massa mys o tjej grejer o snack!♥



Kommentarer
Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Ser man på ser man på haha. Då ver du var jag bor nu då ;)

2011-03-21 @ 13:40:52
URL: http://nevnarien.se/
jonna

Tack, jodå det är bra : )

2011-03-21 @ 13:55:45
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0