Dåligt av mig...

...att inte ha uppdaterat så mycket under ett par dagar här. Men det har verkligen inte hunnits med alls. Jag har inte ens hunnit pustat ut känns det som. Men nu kommer jag vara på banan igen :)! 

Mina trivsel kilon fortsätter att trillar utav mig i vanlig ordning och ingen är gladare än mig ;) Nu har jag tappat -4.1Kg på 2 veckor. Jag har varit (enligt mig) skit duktig och hållt efter med allt som heter sött och kolhydrater! Det låg ett måttband här på hallmöbeln som jag bara var tvungen att låna. Dock har jag inga mått från start. Men runt minaöfter och bredaste partiet på magen har jag nu 88cm. Om det är mycket, lagomt, normalt eller lite har jag INGEN aning om. Samma gäller runt låren, där jag har 55cm. Så om en vecka så blir det att kolla måtten igen, men först måste jag införskaffa mig ett måttband ;) haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0