Det fortsätter..

..att gå neråt på vågen. Jag trodde för någon dag sedan att åh nej de har stannat och vänt igen. Men icke sa nicke! Nu har jag 5.5kg kvar till min målvikt. Jag har gått ner 4.5kg hittills på snart 3 veckor.

De märks faktiskt och de glädjer mig något så grymt mycket. Men en sak är inte så skoj. Vart har mina bröst tagit vägen? HAHA Inte för att jag har haft några speciellt stora så men dom jag hade är ju snart borta.

Idag till frulle blir det kockta ägg och får se omja steker något bacon till. Sedan lite senare blir det att äta rester från igår. Det var super duper gott. Vi gjorde fläskfiel med bacon soltorkade tomater o grädde inne i ugnen. Till det stekte vi gul paprika, gullök, purjolök, zukini och broccoli. MUMS!



Kommentarer
alexandra

Jag testade LCHF dieten i en månad och det hände ju mirakel, minus 10 cm över låren, rumpan och runt kärlekshandtagen och massa minus på vågen men vips så var allt tillbaks när jag började äta pasta igen.. så du vet .. men är ju jätte duktigt ! jag tyckte det var tufft den månaden jag höll på :) man måste verkligen ha disciplin !

2011-05-11 @ 11:13:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0