En seg & bra dag!

Dagen började jätte segt, jag har varit så trött dessa dagar då jag har varit genomförkyld. Idag hade jag stora påsar under ögonen. Annars har agen gått ganska fort. Det gick snabbare i slutet av mitt arbetspass. Jag hade ett meddelande på min röstbrevlåda. Ett mycket positivt sådant! :D När jag fick se det så kände ja inte igen de nr som hade ringt, så jag var otroligt nyfiken att lyssna av medelandet. Jag hade mina aningar om vad det kunde kanske vara. Och mycket riktigt så var det vad jag trodde! :)

Igår sökte jag jobb på en studio som kommer ha invigning nu på fredag. Jag sökte som nagelteknolog men kan även söka som hår stylist också :) Så på fredag skall jag på intervju hos Maria på Marias glamour studio! Det ska bli väldigt spännande. Jag håller verkligen alla mina fingrar och tår för detta! :D



Kommentarer
Maud Eriksson

Vad spännande,jag håller tummarna men det vet jag behövs inte ,det där klara du.du är ju proffs på båda delarna.Kram och lycka till.

2011-05-03 @ 21:15:21
Anonym

Vad roligt (:



Hoppas du får det gumman! <3

2011-05-03 @ 21:24:05
johanna

Haha den dieten tycker jag lät något för mig med massa fett ;) hahaha! Jag har fatiskt hört det att man går ner massa i vikt av den :D Kanske är något att testa då! Tack för tipset!

2011-05-04 @ 10:04:54
URL: http://johannaholmer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0