Har varit tyst

Det har varit tyst här en liten stund. Men det har sina orsaker. Men nu är det löst och jag är lycklig igen! :)

Träningen flyter på bra, men de skall bli bättre. Men jag och Jonna har varit flitiga med våra promenader. Munkan runt näst intill varje kväll :) Igår tog vi inte den vanliga rundan utan vi utökade den lite, skönt! hehe De tråkiga är att rundan går så fort nu. Dubbla varv nästa!? haha

Kilona fortsätter neråt. Jag har 3.4kg kvar till mitt mål är satt. Dock så kommer jag inte att fortsätta lägga ut mina veckoscheman som jag har gjort under 4 veckors tid. Men finner jag något gott som jag vill dela med mig så kommer ni självklart att få veta de :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0