'Pones' LCHF bröd.

För någon dag sedan hittade jag ett recept på ett Lchf bröd som skulle vara ungefär som scones. Eftersom jag har varit så sugen på bröd nu i flera dagar så tänkte jag att detta måste jag testa!

Vi testade det idag. Men jag blev återigen besviken. Dessa smakade nästan som oupsis. Alltså inget för min smak tråkigt nog. Jag kommer nog aldrig hitta ett LCHF bröd om jag kommer suckta efter till frukosten.



Har n något gott lchf BRÖD recept så får ni mer än gärna tipsa om det! :)



Kommentarer
Monika

Har en hel del brödrecept på min blogg. Kan varmt rekommendera frallorna som heter frallor/korvbröd. De smakar inte ägg :) Jag gillar inte heller bröd som smakar omelett. Ta gärna en titt på min blogg har lite annat än bröd också :)
www.varalchfrecept.bloggsida.se

2012-10-24 @ 18:52:19
URL: http://www.varalchfrecept.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0