Bättre

Idag är mina ben bättre:) hade jag varit såhär igår så hade jag kört Combat passet utan tvekan! Men som jag kände igår så fick jag stå över:( men jag gjorde mina minuter på crossen iaf:)

Idag var det invägning och jag vägde 64.3 och har stått still på den vikten ett bra tag. Men har lagt om kosten nu, dock inte enligt lchf. Men äter mindre portioner och minskar på pasta och potatis och bröd osv. Med sötsakerna så får det bli på helger:) att sluta helt med de är ju rena självmordet för mig. Jag älskar allt sött iprincip:) Haha!

Idag blir det CT och mage som ska piskas! :) nu är det mina sista 4 månader på mitt kort! Och jag ska se resultat och nå mitt mål inom den tiden!:) nu blir det att köra minst 4 dagar i veckan! Plus promenader:)

Det jag kan sakna är att ha en nära vän på gymmet som är med mig och som är lika glad i träning som jag är!! Som man kan skratta med och puscha på när det är trögt! Just nu är väl musiken i min mobil min bästa vän på gymmet.. Helt klart bättre än ingenting alls :D

Nu måste jag återgå till mitt!:) hej hopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0