Bokat - 10 dagar kvar!



Nu idag har jag bokat mina biljetter till Kga för att träffa min otroligt fina och saknade M i 3 dagar ♥
Vi har inte setts på 3 år så detta kommer bli så otroligt roligt. Jag bokade en helg för bara henne då jag vill ge henne tiden och inte hinna fara runt till alla och hälsa och så vidare.
Så dessa 3 dagar blir att spendera med henne :)
Vad exakt vi ska hitta på för bus vet jag inte. Men det blir väl badtunna och lite festande tror jag. Kommer bli sjukt roligt ialla fall. Detta är något jag och M har sett fram emot såå länge nu! Hoppas hon längtar lika mkt som jag gör! :) hihi
PUSS♥



Kommentarer
Anonym

Men jag då?! :) jag vill med vara med! :))

2011-11-06 @ 20:58:43
M-P

Det gör hon;D

2011-11-06 @ 22:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0